Ревю: Червило Superstay Matte Ink от Maybelline New York


Червило Superstay Matte Ink Maybelline New York

Здравейте!

Както знаете, обожавам червила и притежавам богата колекция от тях. Това, естествено, не ме спира да пробвам нови и да обогатявам колекцията си. 

За червилото Superstay Matte Ink от Maybelline New York се заговори преди няколко години и всички блогъри и влогъри бяха в еуфория от издръжливостта му. Точно затова, и аз реших да го пробвам. За мен издръжливостта е важна, защото не е много приятно, а и не винаги мога през 1 час да си оправям червилото.

Опаковка на червило Superstay Matte Ink

Продуктът се предлага в пластмасова опаковка, чиято долна част е с цвета на червилото, а капачката е бяла. Опаковката е супер лека и се затваря много плътно, затова е подходяща да я носите със себе си в ежедневието или при пътуване.


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Апликаторът е много удобен, всъщност не съм виждала такъв при друго червило. Формата му е листовидна, а в средата има дупка, в която всъщност се събира продуктът. Формата на четчицата е супер удобна, защото с върха и лесно могат да се очертаят устните, след което да запълните устните. Апликаторът поема точно количество продукт за едно нанасяне. Това е единственото течно матово червило, с което не се омазвам.

Червило Superstay Matte Ink Maybelline New York - 15 Lover

Разгледай и другите ревюта на червила



Консистенция на червило Superstay Matte Ink

Продуктът е с много гъста и лепкава консистенция, която засъхва до матов завършек до няколко минути (в зависимост от нанесеното количество). Аз изчаквам след нанасяне с полутворени устни да изсъхне напълно, защото иначе залепва и се получава неприятен ефект във вътрешната част на устните. След като изсъхне, почти не се усеща върху устните. Сега, когато е малко по-студено и устните ми така или иначе са по-сухи, усещям леко стягане, но не е нещо кой знае какво.

Издръжливостта на червилото и състоянието на устните след него

Това червило е абсолютен шампион, що се отнася до издръжливостта. Най-дългият период, за който съм го тествала, е 12 часа. За това време цветът не мръдна, нито по ъглите, нито във вътрешните части на устните, въпреки, че през това време съм се хранила поне 2 пъти и съм пила много течности.

Червило Superstay Matte Ink Maybelline New York - 05 Loyalist

Изпитвам малки затруднения със свалянето. Единственото, което работи при мен е почистващия лосион на Velnea. Тъй като лосионите и тоалетните млека са с по-мазна консистенция, затова успяват да разградят червилото. Свалянето с мицеларна вода, мокри кърпи за грим или измиващ гел не сработва.

След сваляне на червилото Superstay Matte Ink понякога се усеща леко изсушаване на устните, но ако преди и след червилото ги хидратирам добре, няма никакъв проблем.

Червило Superstay Matte Ink Maybelline New York - цветове

Цветове на червило Superstay Matte Ink

В България червилото се предлага в 10 цвята, от които, за момента, аз имам само два:

  • 05 Loyalist - светъл нюд цвят
  • 15 Lover - розово-цикламен нюанс

Със сигурност, в бъдеще ще се сдобия и с други цветове от серията, защото Superstay Matte Ink е любимото ми червило. Напоследък, почти не поглеждам другите си червила, защото само мисълта, че ще се изтрият след час или два, ме отказва. Червилата Суперстей Мат Инк са пигментирани, издръжливи и се усещат комфортно на устните, затова горещо ги препоръчвам

Червило Superstay Matte Ink Maybelline New York - снимки

Ще се радвам да ми споделите, ако сте използвали червила с подобна издръжливост.

Разфасовка: 5 ml

Цена: около 14 лв. 

9/10
Консистенция
10/10
Наситеност
9/10
Издръжливост
9.3/10
Обща оценка

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари