Ревю: Серия Urban Detox на Nivea


 Здравейте,

и добре дошли отново в блога! Днес ще си говорим за серията Urban Detox на Nivea и за моите опит и мнение, свързани с нея. Серията е специално предназначена за градските момичета и обещава пълноценна грижа, както и защита от замърсявания и свободни радикали. Разбира се, аз съм ползвала само няколко продукта от нея и именно за тях ще ви споделя днес. Опаковките на продуктите са стилни и свежи, а цветово се залага на няколко нюанса зелено, бяло и тъмно синьо. Лично на мен, много ми допадат.

Серия Urban Detox Nivea

1. Мицеларна вода Urban Detox Micellar Water 3 in 1

Мицеларната вода е продуктът, който използвам от най-дълго време. Разфасовката е 400 ml и на мен ми стига за около година, наистина е супер икономична. В продукта са вложени екстракти от зелен чай и водорасли, като производителят обещава премахване на грим, прах и излишен себум, както матиране на кожата. Аз използвам мицеларната вода за премахване на грим вечер и при мен работи отлично. Сваля абсолютно всякакъв тип грим, включително и водоустойчиви спирали и очни линии. Не съм забелязала да матира лицето, но така или иначе, аз винаги си мия лицето след използването й. Просто не съм сигурна, че сваля цялата мръсотия от него. Сегашната опаковка ми е втора подред и продължавам да си я ползвам. Определено ми харесва! Цената е около 6-7 лева, в зависимост от магазина.

Nivea серия Urban Detox - мицеларна вода
8/10
Консистенция
10/10
Действие
5/10
Аромат
7.6/10
Обща оценка

2. Едноминутна Urban Detox маска, почистваща

Едноминутните маски от серията са общо 3, но аз избрах зеления вариант, която е почистваща. Тя е с бяла глина и екстракт от магнолия и обещава детоксикиране и снемане на стреса, ефективно ексфолиране, почистване и изглаждане. Мога откровено да потвърдя всичките обещания! Маската е със зелена зърнеста текстура, която се нанася лесно и създава леко хладно усещане. Ако поседи малко повече от минута, започва леко да стяга и да пари, затова не си позволявайте като мен да просрочвате времето. Ароматът е изключително нежен и на мен много ми харесва. Що се отнася до действието, кожата наистина изглежда много по-чиста и гладка, определено е освежена и тонизирана, а и тенът се изглажда. Аз я ползвам веднъж или два пъти седмично. Опаковката е 75 ml. и смея да твърдя, че е икономична. Цената е около 10 лева.

Nivea серия Urban Detox - почистваща маска
8/10
Консистенция
9/10
Действие
7/10
Аромат
8/10
Обща оценка

3. Дневен крем Urban Skin Defence

За съжаление, дневният крем е единствения продукт от тези в настоящото ревю, с който не се спогодих. Той се води подходящ за всички типове кожа, но не пасна на моята, която е нормална към комбинирана, в някои периоди - комбинирана към мазна. Тесктурата ми идва тежка и кожата ми жестоко се омазнява от крема, а и ми остава лепкаво усещане. Количеството е 50 ml., а цената около 10 лв.

5/10
Консистенция
5/10
Действие
7/10
Аромат
5.6/10
Обща оценка

Вижте мнението ми и за други козметични марки



4. Нощен крем Urban Skin Detox

За разлика от дневния, нощният крем ми е тотален фаворит. В момента използвам, може би, четвърта или пета опаковка. Според производителя, кремът подпомага регенерацията на кожата през нощта и я хидратира и аз мога да се съглася с това. Много е лек и деликатен, разнася се и попива за секунди и кара кожата ми да се чувства добре. Успокоява я, омекотява я и я изглажда, без да оставя никакъв филм върху нея. Разфасовката му е 50 ml., а цената е около 10 лева, но често го пускат в промоция.

Nivea серия Urban Detox - кремове
8/10
Консистенция
8/10
Действие
7/10
Аромат
7.6/10
Обща оценка

Това са продуктите, които аз съм пробвала от серията Urban Detox на Nivea, надявам се ревюто да ви е било полезно. А вие ползвали ли сте нещо от серията? Какво е мнението ви?

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари