Ревю: Фон дьо тен Affinitone от Maybelline New York


Здравейте!

В това ревю ще ви споделя моето мнение за много популярен продукт за лице, а именно фон дьо тенът на Maybelline - Affinitone. Предварително правя уговорката, че ползвам такъв тип продукт доста рядко, и съответно нямам голяма база за сравнение. И все пак, ще ви споделя какво ми харесва и какво не във фон дьо тена и бих ли го закупила отново. Първоначално избягвах озаряващи видове фон дьо тен, защото моята кожа е комбинирана, към мазна. Бях наистина приятно изненадана,когато го нанесох за пръв път, защото наистина изглеждаше добре на лицето ми. Оставаше само да го тествам при всички времеви условия и във всяка ситуация. 

Фон дьо тен Affinitone от Maybelline New York

Производителят обещава много добре пигментиран продукт с лека формула, който " се топи по кожата, за да създаде перфектно покритие". Съгласна съм за леката формула. Консистенцията е малко по-течна от крем, нанася се много лесно, на мен дори ми е удобно да го нанасям с пръсти. Покритието е средно, което не ми харесва, защото често имам червенини по лицето, с които не мога да се справя.


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



След като бъде нанесен, продуктът сякаш леко се втвърдява и несъвършенствата покожата изглеждат една идея по-добре прикрити. Освен това, не е много дълготраен - стои на лицето ми максимум 3-4 часа. Това за мен не е добре, тъй като съм със стандартно осемчасово работно време и  реално няма кога да си освежавам грима. Относно тестването през всички сезони, определено аз не мога да го ползвам през топлите месеци. За лятото, когато кожата ми има навика да "лъщи", си имам друг много верен съюзник, за който ще напиша друго ревю в бъдеще.

Фон дьо тен Affinitone от Maybelline New York

Фон дьо тенът Affiniton се предлага в тубичка, която не е много удобна за ползване, често се случва да излезе повече продукт, от колкото е необходимо. Ако се абстрахираме от това, е икономичен. Ползвам го от около два месеца и не е изхабен дори на половина.

В заключение, мога да заявя, че ще дам шанс на Affiniton  до края на студените месеци, но ще посегна отново към другия си вариант за топлите. Ако можех да променя нещо във формулата, то би било трайността. Искаше ми се да стои по-дълго на лицето ми. 

А вие какви фон дьо тени използвате през студените месеци?

* Опаковката е 30 ml, а цената е около 12 лв. 

9/10
Консистенция
6/10
Наситеност
4/10
Издръжливост
6.3/10
Обща оценка

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари