Ревю: Спирала The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara от Maybelline New York


Здравейте!

Споменавала съм, че спиралата за мен е доста важна. Дори когато тепърва започвах да се гримирам, смятах, че и само спирала на лицето ми е грим. Даже имаше период, в който слагах само коректор и спирала. Сега мисля, че без спирала гримът не е завършен. Разказвала съм ви и несполучливите си покупки на този тип продукт. Сега се надявам, че съм открила моята спирала и нямах търпение да ви разкажа. 

Спирала The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara от Maybelline New York

Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Натъкнах се на нея съвсем случайно, когато преди няколко месеца в DM имаше промоция на всички спирали Maybelline и целият магазин беше буквално залят от тях. За мен беше много добре, че на гърба на опаковката е показана четката, често казано според това направих избора си от огромното разнообразие. Моята спирала е The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara, а опаковката е много красива - златиста с лилава лента в средата с името на марката. Четката е права с къси косъмчета, което прави нанасянето изключително удобно, като не сплъстява миглите. Цветът е черен и доста наситен. 

Спирала The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara от Maybelline New York - четка

Разгледай и другите ревюта на спирали



Въпреки, че според описанието на продукта, той би трябвало да придава обем, поне при моите мигли не го прави. Това, което прави обаче е, че издължава миглите и ги кара да изглеждат много по-добре. Друго, което ми харесва в спиралата The Colossal Big Shot е, че на третия месец все още е в много добро състояние - нито е втечнена, нито е втвърдена. 

Спирала The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara от Maybelline New York - мигли

Спиралата на Maybelline NY не е от най-бюджетните варианти, но специално за този тип продукт се убедих, че е по-добре да се залага на по-качествени марки. Смятам по-нататък да изпробвам и другите спирали на Maybelline и ако няма друго попадение, да се върна отново на тази. 

8/10
Консистенция
10/10
Наситеност
7/10
Издръжливост
8.3/10
Обща оценка

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари