Ревю: Спирала Total Temptation от Maybelline New York


 Здравейте!

Вече сигурно сте прочели доста ревюта относно супер готината спирала Total Temptation и ако все още не сте я ползвали, искам да ви уверя, че изпускате страшно много. Към момента, когато се заговори за спиралата, аз си бях супер доволна от спирала The Colossal Big Shot, която също е на Maybelline New York и за която вече съм писала. Множеството положителни ревюта ме накараха да я пробвам. Дори във фейсбук страницата на бранда имаше стотици положителни коментари и само едно момиче не беше доволно от своята спирала, даже се съмняваше дали не е купила дефектна или вече отворена. 

Спирала Total Temptation от Maybelline New York

 Първото впечатление на Total Temptation прави опаковката, която  е пластмасова, много лека, в блед прасковен цвят с черна лента. Името на спиралата е изписано с красив шрифт в розов цвят. Наистина впечатлява и създава усещане за по-луксозен продукт. Четката е силиконова, но е много удобна за работа. Частта с косъмчетата не е от най-дебелите, нито от най-тънките, на мен ми е перфектна. Разпределя продукта равномерно по миглите. 


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Самият продукт е с перфектната консистенция, с наситен черен цвят. На втория месец, вече е малко сгъстена, но не е нещо фатално. Ефектът, който дава определено е уау, поне според мен. На моите мигли придава и дължина и обем и ги прави да изглеждат много красиви. 

Спирала Total Temptation от Maybelline New York - опаковка

В течение на деня, спиралата си стои на мястото, не се разтича, не се рони, не избледнява. В същото време се трие лесно с всякакъв демакиант. 


Разгледай и другите ревюта на спирали



По принцип, би трябвало спиралата да има аромат на кокос, но аз не го усещам. Има приятен аромат, в никакъв случай не е онзи натрапчив аромат, който повече спирали имат, но не ми мирише на кокос. Освен това, мирисът се усеща само ако се приближи достатъчно до носа, докато се гримирам не го усещам. 

Спирала Total Temptation от Maybelline New York - мигли

Цената на спиралата Total Temptation е 16-17 лв., доста често я пускат на промоционална цена от около 10 лв., но аз смятам, че този продукт си заслужава и редовната цена. 

Официално си имам нова любима спирала и наистина, ако не сте я пробвали, препоъчвам ви да го направите!

9/10
Консистенция
10/10
Наситеност
8/10
Издръжливост
9/10
Обща оценка

Коя е вашата любима спирала?

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари