Ревю: Сайтът pinkpanda.bg и моят опит с него


Поръчка от Pink Panda

 Здравейте!

Преди време поръчах от сайта pinkpanda.bg и получих поръчката си, затова сметнах за необходимо да направя специален пост, в който да споделя моя опит със сайта. Ако не сте поръчвали и все още се колебаете, пригответе се за подробен пост с всяка една стъпка. 

Поръчка от Pink Panda - опаковка

Много дълго се колебаех дали да поръчам от сайта, защото съм попадала на противоречиви мнения в интернет, сред които, че имат нелюбезно отношение към клиента, че продуктите не са оригинални, че е по-скъпо от другите онлайн магазини, че се чака много време за доставката и т.н. Но се появи продукт, който аз много исках и нямаше никъде другаде в България - палитрата Soph на Makeup Revolution.

Поръчка от Pink Panda - палитра Soph

Супер много харесвам влогърката Sophdoesnails и палитрата беше must have за мен. Затова, когато видях поредната реклама за намаление на въпросната палитра, реших, че няма какво да губя. Намалението беше абсолютно реално, защото месеци наред гледах сенките на цена около 29 лева, а ги поръчах за 18 лв. 

Поръчка от Pink Panda - палитра Soph

Сайтът pinkpanda.bg е супер лесен за работа, визията е приятна, има прилични общи условия и поръчката става за няколко минути, може да се поръча и без регистрация, което направих и аз. При опита ми да завърша поръчката си, ми излезе съобщение, че поръчката трябва да е на стойност поне 20 лв., за да получа някакъв подарък. Оказа се, че всъщност трябва поръчката да е на стойност 20 лв., за да бъде изобщо регистрирана. Добавих в кошницата си и лак за нокти на Essence, за да достигна въпросната сума. 

Поръчка от Pink Panda - лак Essence

Изпращат мейл до няколко минути след като сте завършили поръчката, както и след като тя бъде обработена и изпратена. Доставката се осъществи на осмия работен ден, което е разбираемо, като се има предвид факта, че складът им е в Словения. Това е причината и доставката да се заплаща. При мен беше 6 лв., не съм сигурна дали се мени, според сумата. Безплатна е за поръчки над 100 лв. 

Поръчка от Pink Panda - опаковка

Поради огромното си нетърпение, им писах на шестия ден към 17.30 и ми отговориха бързо и любезно още на следващия работен ден сутринта, насочвайки ме към линк, чрез който да проследя пратката си.


Разгледай ревюта на декоративна козметика



Получих продуктите опаковани отлично, както ще видите и от снимките. Самите продукти бяха обвити в защитна найлонова опаковка (от тези с балончетата), след което бяха обвити в по-плътна хартия, която е супер красива, а накрая бяха в уплътнен хартиен плик със стикер PinkPanda. По нещата няма и следа от съхранение и транспорт. В повече от отлично състояние са. 

Поръчка от Pink Panda - опаковка

Продуктите са оригинални - лакът съм го виждала милион пъти по щандовете в дрогериите, а за палитрата съм изчела и изгледала достатъчно ревюта, за да преценя, че става дума за същия продукт. 

Подаръкът ми е кутийка с четири малки восъчни розички с аромат на череша, който е толкова силен, че цялата пратка миришеше така, когато я получих. Те не са точно свещи, а са wax melts, което е по-безопасният вариант на свещите.  

Поръчка от Pink Panda - подарък

В заключение искам да кажа, че съм благодарна на pinkpanda.bg за отношението и за хубавите продукти. Ако все още се колебаете дали да поръчате от тях, съветвам ви да го направите, аз останах супер доволна и със сигурност ще поръчам отново от там.

10/10
Сайт
9/10
Поръчка
7/10
Доставка
8.6/10
Обща оценка

Споделете ми дали вие сте поръчвали нещо от сайта и какво мислите за него!


хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари