Ревю: Основа за грим Baby Skin на Maybelline New York


Основа за грим Baby Skin на Maybelline New Work

 Здравейте!

До скоро основата за грим беше пълна мистерия за мен. Поблазни ме мисълта, че помага за по-дългото задържане на грима на лицето. Оказа се, че това е най-незначителното предимство. Реших да си взема основата за грим Baby Skin на Maybelline, защото това е най-хваления продукт от този тип. Продуктът се предлага в пластмасова опаковка, подобна на крем за ръце. Цветовете на опаковката са много кукленски - светло зелено и розово. Супер много ме забавлява, че два пъти е написано на нея, че продуктът е само за възрастни.


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Основа за грим Baby Skin на Maybelline New Work - опаковка

Отворчето е съвсем миниатюрно и във формата на фунийка, което позволява да се дозира точното количество. Основата е във формата на прозрачен гел, с гъста, но леко мазна консистенция. Много е странно, наистина за първи път виждам такава консистенция. Нанася се много лесно по-лицето, но ми се струва, че не изсъхва напълно. След като се нанесе, усещането, поне за мен, е много приятно. Чувствам кожата си освежена. Резултатът при мен беше видим още от първото ползване. 


Разгледай и другите ревюта на грим за лице



Основа за грим Baby Skin на Maybelline New Work - отвор

Определено матира кожата, скрива порите, изравнява тена и лицето изглежда по-гладко. И нанесения след основата фон дьо тен стои по-различно на лицето, а и се задържа по-дълго. Основата за грим Baby Skin може да се ползва и самостоятелно. Например, в случаите, когато нямате време за грим или не искате тежък такъв, може да се ползва само основата и пак кожата изглежда много добре. Обичам такива продукти като основа за грим Baby Skin, които от първото ползване се превръщат в любимци! 

8/10
Консистенция
9/10
Действие
няма
Аромат
8.5/10
Обща оценка

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари