Ревю: Синът - Ю Несбьо



Въпреки старанието ми да няма спойлери, е възможно ревюто да съдържа такива!


Здравейте!

Чела съм някои от книгите на Ю Несбьо и една част ми харесаха, друга не. "Синът" попадна съвсем случайно при мен, но определено не съжалявам, че я прочетох.

"Синът" - Ю Несбьо

Детайли за книгата

Заглавие: "Синът";
Автор: Ю Несбьо;
Жанр: Трилъри и криминални романи;

Издателство: Емас;

Страници: 516;
Цена: 21;

Разгледай и другите ревюта на книги




Резюме

Авторът на бестселър поредицата за инспектор Хари Хуле ни поднася наелектризиращ самостоятелен роман, в който главни герои са лабиринтът на корупцията в Осло и един необичаен млад мъж с мисия за брутално отмъщение.
Сони Лофтхюс е прекарал в затвора близо половината си живот – цели дванайсет години – за престъпления, които не е извършил. В замяна на самопризнания получава редовни доставки на дрога, а и неочаквани посещения от затворници, вярващи, че той притежава дарбата да лекува и да дава опрощение. Зависимостта на Сони e започнала след самоубийството на баща му, предпочел смъртта пред публичното разобличаване като корумпирано ченге, и го е поставила в центъра на корупционен водовъртеж: надзиратели, адвокати, полицаи, дори отчаян свещеник полагат усилия да го държат надрусан и зад решетките. А над всички тях стои фигурата на Близнака, престъпният бос на Осло
Докато една внезапна изповед не променя всичко – Сони узнава вещо пазена тайна за покойния си баща. Професионалният виновник побягва от затвора – и от човека, в когото е допуснал да се превърне – и тръгва на отмъстителен поход. Кой ще го пипне пръв, бандитите на Близнака или ченгетата? Едно обаче е сигурно: хората, станали причина за проваления му живот, ще си платят.


"Синът" - Ю Несбьо - корица

Моето мнение за "Синът"

Казвала съм и преди, че кориците не са ми фактор при избора на книга. Тази корица обаче много ме впечатлява.
Книгата е написана в типичния за Ю Несбьо обяснителен стил. Той описва всичко, та дори и някои подробности от живота на героите, които според мен са излишни. Става дума за подробности от личния живот на инспекторите, които разследват случая, например. Те нямат никакво отношение към загадката, нито разкриват нещо за характера на героя, и за мен са пълнеж.
Сюжетът е наистина добър. За любителите на убийства има не само едно, а мотивите за тях са доста интересни. Освен това, има и още някои загадки, които ще ви държат в очакване до края. Главният герой Сони ми стана доста симпатичен, въпреки че не одобрявам някои от действията му. Харесах и препоръчвам!

6/10
Език
8/10
Сюжет
7.5/10
Обща оценка

Вие чели ли сте нещо от Ю Несбьо?

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари