Ревю: Смърт край Нил - Агата Кристи



Въпреки старанието ми да няма спойлери, е възможно ревюто да съдържа такива!


Здравейте!

След като "Десет малки негърчета" много ми хареса, реших да продължа с Агата Кристи. Така се запознах със "Смърт край Нил".

"Смърт край Нил" - Агата Кристи

Детайли за книгата

(Моето издание е от 1991 г., давам ви информация за съвременното.)

Заглавие: "Смърт край Нил";
Автор: Агата Кристи;
Жанр: Трилъри и криминални романи;
Издателство: Ера;

Страници: 312;

Цена: 15.99;


Разгледай и другите ревюта на книги




Резюме

Разтърсващата мистерия, в която са замесени любов, ревност и предателство, е сред най-известните и харесвани произведения на Агата Кристи!
Линет Риджуей е млада, красива и богата. Тя има всичко – включително мъжа, когото най-добрата й приятелка обича... Линет и съпругът й поемат на пътешествие по река Нил и така се запознават с Еркюл Поаро. Но идилията на медения им месец е разрушена от смъртта на младата жена. А прочутият детектив трябва да разследва цял параход със заподозрени, за да открие извършителя.


"Смърт край Нил" - Агата Кристи - корица

Моето мнение за "Смърт край Нил"

Много ми е трудно да пиша ревюта за класики, защото вероятно има причина да са такива. Разбира се, пишейки за книгата, имам предвид, че е издадена за пръв път през 1937 г.
Откровено скучна ми беше до малко след средата. Едва, едва стигнах до там и то, благодарение на ината ми да не оставям нищо започнато.
След това, книгата потръгна и на места беше доста интересна.
Краят беше неочакван за мен, въпреки че, беше толкова логичен, че се изненадах, че не съм се сетила. Със сигурност, книгата не беше загуба на време. Аз съм на мнение, че класиките трябва да се познават, поне да имаме някаква представа за тях.

6/10
Език
7/10
Сюжет
6.5/10
Обща оценка

А вие разкрихте ли какво се е случило преди финала?

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари