Ревю: CC крем, хидратиращ крем и околоочен крем на Bioten


Здравейте!

Реших да споделя моето мнение за една марка, която е много популярна у нас, и за която има много положителни отзиви в интернет. За съжаление моето не е такова. Става въпрос за бранда Bioten, който е специализиран по-скоро в бяла, отколкото в декоративна козметика. За кратко време се сдобих с три техни продукта и ще ви ги представя в този пост.

Продукти Bioten

Хидратиращ крем Bioten

Закупих продукта с огромно желание, след като прочетох редица страхотни коментари за него. Дори в някои от тях, го сравняваха като резултат с кремовете от по-високия ценови клас. Първото, което ми направих впечатление, е силният аромат. Разбира се, кремът мирише добре, но аз по принцип не обичам толкова силни аромати по лицето си. Смущаваше ме през първата една седмица и после му свикнах.


Вижте другите ревюта на бяла козметика



Но, това не е единственият проблем. Нанесен на лицето, хидратиращият крем Bioten създава лепкаво усещане, което мен ме дразни много, при положение, че тъкмо съм измила лицето си. Чувствам се, сякаш лицето ми вече е изцапано. Кремът попива много бързо в кожата ми, но само след няколко часа, тя се омазнява. Мисля, че причината е в слабата хидратация, която кремът осигурява. Да, цената е супер - около 5 лева, но мисля следващият път да дам малко повече пари и да си осигуря по-качествена грижа за лицето. Честно казано, не знам дали ще го изхабя.

Продукти Bioten - хидратиращ крем
2/10
Консистенция
2/10
Действие
2/10
Аромат
2/10
Обща оценка

Вижте мнението ми и за други козметични марки



Околоочен крем Hyaluronic 3D

Със смесени чувства съм относно околоочния крем на Bioten. Много харесвам консистенцията му - лека и нежна, разнася се лесно. Ароматът му е същият като на хидратиращия крем, но в пъти по-слаб, което е плюс за мен. Харесва ми също, че изравнява тена в зоната на очите и за около два месеца, откакто го ползвам, успя да разсее тъмните кръгове. Обаче, не мисля, че хидратира много добре околоочния контур. Тъй като ежедневно гримирам очите си, за мен е много важно околочният крем да хидратира и да предпазва от изсушаване. Може би ще го изхабя докрай, но едва ли някога ще го закупя отново.

Продукти Bioten - околоочен крем
7/10
Консистенция
4/10
Действие
5/10
Аромат
5.3/10
Обща оценка

CC cream Bioten 

Продуктът обещава страхотно покритие и лесно попиване, заедно с хидратиране на кожата. Има SPF20. Ако в магазина, прочетете написаното на опаковката, ще останете впечатлени, както бях и аз. Но с нанасянето, всичко приключи. Първото, което не ми харесва е ужасно слабото покритие, което има. Разбирам, че не е фон дьо тен, но все пак очаквах да изравни тена и да заличи най-сериозните червенини. Освен това, нанесен на лицето CC кремът засъхва, образува тънък филм на кожата, който лъщи. Така, дори и да сте с нормална кожа, би изглеждало, че тя е мазна. CC кремът също създава лепкаво усещане, което никак не е приятно. Със сигурност няма да го изхабя докрай.

Продукти Bioten - CC крем
2/10
Консистенция
1/10
Покривност
2/10
Издръжливост
1.6/10
Обща оценка

В бъдеще, ще залагам на малко по-висококачествени продукти, за грижата за кожата и разбира се, ще ви споделям опита си с тях. 

А вие ползвали ли сте козметиката на Bioten и харесва ли ви? 

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари