Ревю: CC крем Photoaging Control CC SPF50+ на Eucerin


Здравейте!

В днешното ревю ще ви разкажа за един от най-любимите ми козметични продукти, който използвам вече няколко години. Спрях да броя колко опаковки съм изхабила. Става дума за CC крем Photoaging Control CC SPF50+ на Eucerin. Продуктът се предлага в два нюанса, като аз използвам светлия.

CC крем Photoaging Control CC SPF50+ на Eucerin

Опаковка на CC крем Photoaging Control CC SPF50+

CC кремът се предлага в много удобна пластмасова опаковка, снабдена с тубичка, която прави употребата много лесна. Именно заради тубичката, продуктът е супер икономичен. При мен, при ежедневно използване, ми стига за около три месеца.


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Текстура и действие на CC крем Photoaging Control CC SPF50+

CC кремът е с много лека текстура, която попива в кожата и я хидратира. При нанасяне няма омазняване, лепкане и други неприятни усещания.

CC крем Photoaging Control CC SPF50+ на Eucerin - опаковка

Покритието му леко, както се очаква от такъв тип продукти, но много добре изравнява тена на лицето. На мен това ми е абсолютно достатъчно, и най-много ми харесва, че не създава ефект маска.

Продуктът е със слънцезащитен фактор SPF50+ и наистина си върши работата като слънцезащитен продукт, дори в най-горещите месеци през лятото.


Разгледай и другите ревюта на грим за лице



Най-хубавото е, че не изсушава кожата, дори при целодневна, ежедневна употреба. Единственият минус на CC крема е, че като повечето такива продукти, не се проявява с особена издръжливост. Абсорбира се след няколко часа и има нужда от подновяване.

10/10
Консистенция
7/10
Покривност
7/10
Издръжливост
8/10
Обща оценка

А вие използвали ли сте CC кремове и кой е любимият ви?

Разфасовка: 50 ml.

Цена: Около 35 лв.

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари