Ревю: Продуктите на Essence


 Здравейте!

Днес ще си говорим за любимата ми дрогерийна марка, а именно Essence. Когато съм в дрогерията, винаги се спирам първо на техния щанд и винаги, когато ми трябва нещо, първо търся при тях. Това е и бранда, от който имам най-много и най-различни продукти. 

Продукти на Essence

Essence Cosmetics се създава пре 2002 г. в Германия и много бързо набира популярност. Всички знаем защо - ниски цени и добро качество. Разбира се, един от най-големите плюсове на бранда, е огромното разнообразие. Марката предлага продукти за устни, за лице, за очи, за нокти и още много други. Много добре е разпространена в търговската мрежа. Продуктите на Essence могат да бъдат открити в трите най-известни дрогерии в страната - Lilly, DM и Elitis, предполагам ги има и в по-малките козметични магазини. Не на последно място, продуктите на бранда могат да бъдат закупени и от много онлайн магазини за козметика. 


Разгледай и другите ревюта на декоративна козметика



Моите продукти Essence

Първият ми продукт на Essence Cosmetics

Първият продукт на бранда, който си закупих, беше един фон дьо тен, който вече не се предлага на пазара, но си остава любимия ми фон дьо тен и до момента - All About Matt. Цената му беше около 5 лева. Матираше лицето ми идеално, дори през лятото, стоеше много естествено и се задържаше много дълго на лицето ми. Липсва ми този продукт и досега не съм открила еквивалент нито при Essence, нито при която и да е друга фирма. 

Продукти на Essence - фон дьо тен All About Matt
9/10
Консистенция
7/10
Покривност
8/10
Издръжливост
8/10
Обща оценка

Очи

Спирали 

Пробвала съм две спирали на бранда, които за съжаление не са моите продукти - спирала Rock'N'Doll и Get Big Lashes. В началото и двете бяха супер - подчертават миглите, правят ги да изглеждат обемни, но на първия месец, самата консистенция се разтича и нанасянето става много трудно. Това се получи при мен, при други мигли, може и да не е така.

5/10
Консистенция
5/10
Наситеност
5/10
Издръжливост
5/10
Обща оценка

Вижте мнението ми и за други козметични марки



Очни линии

Горд собственик съм на две очни линии на бранда. Очната линия Rock'N'Doll е под формата на молив с малко топченце накрая. Наситена е, лесно се плъзга по кожата, издръжлива е, но на мен ми е много трудно да я нанасям. Точно затова, се сдобих и с очна линия Liquid Ink, която е перфектна във всяко отношение.

Продукти на Essence - продукти за очи
9/10
Консистенция
10/10
Наситеност
7/10
Издръжливост
8.6/10
Обща оценка

Основа за сенки

Любимата ми основа за сенки е I ♥ Colour Intensifying. Има си удобен апликатор, с който се нанася лесно. Цветът е точно като за моята кожа - с розов подтон. Попива много бързо и помага на всички останали продукти да изглеждат по-добре и да се задържат по-дълго. Освен това, е супер икономична. Ползвам я от около седем месеца и имам още малко от нея. 

9/10
Консистенция
10/10
Действие
9/10
Издръжливост
9.3/10
Обща оценка

Сенки 

Имам две палитри на бранда, и различни мнения за двете. Палитрата All About Toffee, цветове 06 toffee е с много красиви цветове в розовата гама, плюс сив и черен цвят. Нанасят се лесно, но не се преливат добре, а и не са много издръжливи. Другата палитра - Eye ♥ Face, вариант 01 glow for it е страхотна от всяка гледна точка. Освен красивите цветове, лесното нанасяне и преливане, мога да кажа, че издържа дълго на лицето ми. Това се отнася както за сенките, така и за хайлайтъра и ружа. 

Продукти на Essence - сенки
6/10
Консистенция
7/10
Наситеност
7/10
Издръжливост
6.6/10
Обща оценка

Вежди 

Моите вежди не изискват много грижи или подчертаване. Затова съм изключително доволна от молива-пудра Make me brow, който леко "запечатва" веждите така, че да си стоят на мястото и да не стърчат косъмчета от тях. 

7/10
Консистенция
7/10
Наситеност
7/10
Издръжливост
7/10
Обща оценка

Лице

Фон дьо тен

Освен вече споменатия фон дьо тен, имам още един на Essence, на който обаче не улучих цвета. Stay All Day е с удобна помпичка, която дозира лесно продукта. Гримирам с него приятелки, на чиито лица, цветът отговаря. Има гъста кремообразна консистенция и се разнася лесно, независимо с какво. Наистина издържа дълго. Жалкото е, че от разновидностите няма цвят, подходящ за мен и няма как да го позвам.

Продукти на Essence - коректори

Коректор

Имам и коректор от същата серия Stay All Day. Моят цвят е 20 Soft Beige и идеално пасва на кожата ми. Но, не мисля, че е особено покривен. Идеален е за съвсем леки несъвършенства, но аз често имам сериозни червенини по лицето, с които не се справя. Иначе издържа цял ден.

9/10
Консистенция
3/10
Покривност
9/10
Издръжливост
7/10
Обща оценка

Пудра

В колекцията ми намира място и фиксиращата пудра All About Matt. Тя е прозрачна и наистина матира лицето, помагайки на продуктите върху него да се задържат по-дълго.


Прочети цялостно ревю на пудрата



Матиращ спрей Instant Matt

С матиращия спрей на Essence не се разбрахме добре. Много ми щипеше на кожата, а и не я матира. Освен това, гримът ми сякаш избледнява от него. Не съм сигурна къде е проблемът, но това не е моят продукт.

Продукти на Essence - пудра и фиксиращ спрей
4/10
Консистенция
3/10
Действие
3.57/10
Обща оценка

Устни 

Червила

Имам едно червило от серията Matt Matt Matt в цвят 01. Много ми харесва цветът, но за съжаление не е много траен. Задържа се максимум около час на моите устни. Имам и два гланца от серията Shine Shine Shine на бранда. Те са с красиви пролетно-летни цветове и стоят много добре, но за съжаление също не се задържат дълго.

Продукти на Essence - устни

Нокти

Най-любимият ми продукт от Essence е в тази категория и той е топ лакът The Gel Nail Polish. Запечатва перфектно лака, който съм нанесла и го кара да издържа около една седмица. 

Другият продукт за нокти, който имам е пудрата за нокти Metal Shock в цвят 05 Under the Sea, от която обаче не съм много доволна. Трудно ми е да работя с нея, а и резултатът не се получи, според очакванията ми. 

Продукти на Essence - лак за нокти
9/10
Консистенция
10/10
Действие
9.5/10
Обща оценка

В заключение, искам да кажа, че съм напълно наясно, че няма как всеки един продукт да е подходящ за всеки тип потребител, лице, кожа и т.н. Въпреки, че има продукти на Essence, които не ми харесаха, за мен брандът е страхотен. Наистина предлагат голямо разнообразие на много достъпна цена и аз ще продължавам да се сдобивам в нови продукти от тях. 

Кой е вашият любим продукт от Essence?


хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари