Ревю: Продуктите на Balea - част 2


 Здравейте!

Balea е една от любимите ми марки за козметика, тъй като предлага качество и много ниски цени. В днешното ревю ви представям още продукти на бранда, които съм изпробвала и са ме впечатлили. Моля, имайте предвид, че посочените цени са ориентировъчни и са по спомен. Приятно четене!

Продуктите на Balea - част 2

Лице

Измиващ гел за лице Ultra Sensitive

Продуктът е предназначен за чувствителна и раздразнителна кожа, не съдържа парабени, оцветители и парфюми. Според производителя, премхва остатъци от грим. Започвам с това, че текстурата е доста странна - леко лигава. Иначе, се разпенва добре и почиства лицето от различни замърсявания, но не и грим. Знам, че не е добра практика, но аз по принцип, махам грима си точно с измиващ гел, а този не се справя. Леко изсушава кожата. За цената си, гелът предлага прилично качество, но не съм убедена, че бих го закупила отново.

Разфасовка: 150 ml.
Цена: около 4 лв.

Продуктите на Balea - част 2 - гел за лице Ultra Sensitive
4/10
Консистенция
5/10
Действие
няма
Аромат
4.5/10
Обща оценка

Дневен крем за лице Ultra Sensitive

Дневният крем е от същата серия като измиващия гел, но се представя доста по-добре. Консистенцията му е много лека, не утежнява и не омазнява кожата. Осигурява лека хидратация и мекота на кожата. Ползвала съм и по-добри кремове.

Разфасовка: 50 ml.
Цена: около 4 лв.

Продуктите на Balea - част 2 - крем за лице Ultra Sensitive
8/10
Консистенция
8/10
Действие
няма
Аромат
8/10
Обща оценка

Нощен крем за лице с уреа

Това е продукт, който купувам сигурно за пети път. Първият път си беше на късмет, исках да го пробвам, а се оказа страхотен за моята кожа. Кремът е с много богата, плътна текстура, нанася се лесно на лицето, но не омазнява кожата. В същото време, хидратира много добре и омекотява лицето. В добавка, мирише страхотно!

Разфасовка: 50 ml.
Цена: около 4.50 лв.

Продуктите на Balea - част 2 - нощен крем за лице с уреа
9/10
Консистенция
9/10
Действие
10/10
Аромат
9.3/10
Обща оценка

Пилинг маска за лице с активен въглен

Много харесвам маските с активен въглен на Balea и ги ползвам поне веднъж в седмицата, затова реших, че е добра идея да си купя голяма опаковка, вместо еднократните. Тази е в удобна тубичка, нанася се лесно, като за мен, по-удобно е с пръсти, отколкото с четка. За около 15 минути изсъхва напълно (в зависимост от нанесеното количество), и се премахва за секунди, без да оставя следи. Кожата остава много чиста, гладка и сияйна след употреба. 

Разфасовка: 50 ml.
Цена: около 5 лв.

Продуктите на Balea - част 2 - пилинг маска за лице с активен въглен
8/10
Консистенция
10/10
Действие
6/10
Аромат
8/10
Обща оценка

Маска за лице 2 в 1 

Маската е със съдържание на хамамелис и кайсия и според опаковката, успокоява и почиства кожата. Ползвала съм я доста пъти и определено съм доволна от начина, по който почиства и изглажда кожата. Единственото, което не ми харесва е, че няма цвят и при сваляне сякаш си свалям кожата.

Разфасовка: 2 х 8 ml.
Цена: около 5 лв.

Продуктите на Balea - част 2 - маска за лице 2 в 1
8/10
Консистенция
8/10
Действие
7/10
Аромат
7.6/10
Обща оценка

Разгледайте и другите ревюта за бяла козметика



Коса

Шампоан за коса Копринен блясък

Шампоанът не съдържа силикон и обещава копринена мекота и блясък, благодарение на витамин B3 и провитамин B5. Въпреки,че съдържа сулфати и се разпенва много, аз съм изключително доволна от него. Почиства добре и не дразни скалпа, а косата наистина е по-мека и бляскава след употреба. Ароматът е страхотен!

Разфасовка: 300 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - шампоан Копринен блясък
9/10
Консистенция
10/10
Действие
8/10
Аромат
9/10
Обща оценка

Балсам за коса Beautiful Long

Предназначен е за дълга, увредена коса, съдържа кератин и екстракт от магнолия, улеснява разресването и възстановява краищата. За съжаление, не е моят продукт. Консистенцията му е леко лигава и се плъзга по косата, вместо да се задържи в нея. Не съм забелязала някакво особено действие върху нея, освен че, леко омекотява. Иначе, мирише добре.

Разфасовка: 200 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - балсам за коса Beautiful Long
6/10
Консистенция
4/10
Действие
8/10
Аромат
6/10
Обща оценка

Сух шампоан - пяна Lovely Flowers

Трябва да си призная - взех го по грешка. Помислих го за класическия сух шампоан на Balea, който безкрайно харесвам. Вместо това, се оказа пяна. Въпреки, че не е продуктът, който очаквах, съм доволна, защото си върши работата. Освежава косата, плюс това, спомага за фиксиране на прическата. А и ароматът е същия като на сухия шампоан, и е изключително приятен.

Разфасовка: 150 ml.
Цена: около 3 лв.

Продукти на Balea - част 2 - сух шампоан - пяна Lovely Flowers
8/10
Консистенция
7/10
Действие
10/10
Аромат
8.3/10
Обща оценка

Вижте мнението ми и за други козметични марки



Тяло

Душ гел Summer Paradise

Този душ гел го бях купила лятото и бях забравила за него, докато не го открих случайно в шкафа. Измива много добре и не изсушава кожата. Мирише изключително свежо, на плодове, и това, което ме изумява е, че доста време след къпане цялата баня още мирише.

Разфасовка: 300 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - душ гел Summer Paradise
10/10
Консистенция
10/10
Действие
8/10
Аромат
9.3/10
Обща оценка

Душ пилинг Време да си починеш

Скрабът е с лека текстура и много фини частици. Затова, действа по-скоро като душ гел, отколкото като ексфолиант. Ароматът също не ми допада. Иначе, измива добре и не изсушава.

Разфасовка: 200 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - Душ пилинг Време да си починеш
7/10
Консистенция
5/10
Действие
5/10
Аромат
5.6/10
Обща оценка

Соли за пилинг с нар

Според опаковката, продуктът съдържа кокосово масло, екстракт от матче и витамини C и E. Текстурата е от доста едри частици, наистина прилича на едра сол. Въпреки това, не наранява кожата, а почиства съвършено. Оставя върху тялото нежен филм, хидратира я и омекотява. Ароматът също е доста приятен. Използвам продукта веднъж на една-две седмици.

Разфасовка: 60 g.
Цена: около 3 лв.

Продукти на Balea - част 2 - соли за пилинг с нар
10/10
Консистенция
10/10
Действие
10/10
Аромат
10/10
Обща оценка

Крем за лице и тяло с масло от ший и арганово масло

Продуктът е сред любимите ми и това е втората ми опаковка. Има много лека текстура, не оставя мазни или лепкави следи и хидратира много добре. След намазване, кожата ми е по-мека и се усеща свежа и хидратирана. Ароматът е много нежен.

Разфасовка: 500 ml.
Цена: около 5 лв.

Продукти на Balea - част 2 - крем за лице и тяло с масло от ший и арганово масло
10/10
Консистенция
10/10
Действие
10/10
Аромат
10/10
Обща оценка

Лосион за тяло Natural Beauty

Този лосион е с екстракт от авокадо и масло от жожоба, с 97% естествен състав. Има нежна консистенция, разнася се лесно, хидратира и омекотява. За съжаление, по-голямата част от него я изхабих за ръце, вместо за тяло.

Разфасовка: 200 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - лосион за тяло Natural Beauty

9/10
Консистенция
9/10
Действие
9/10
Аромат
9/10
Обща оценка

Бързопопиващ крем за ръце

Моите ръце много се изсушават, а и имам лека форма на алергия към студ. Това означава, че особено през зимата, кожата на ръцете ми има нужда от много грижа, и затова, ми е важно да ползвам хубави кремове за ръце. Този ми го подари майка ми, но определено е попадение. Съдържа екстракт от бамбук, масла от ший и лайм. Наистина хидратира и омекотява кожата, попива много бързо и веднага премхва усещането за сухота. И мирише божествено.

Разфасовка: 100 ml.
Цена: около 2 лв.

Продукти на Balea - част 2 - бързопопиващ крем за ръце
10/10
Консистенция
10/10
Действие
10/10
Аромат
10/10
Обща оценка

Виж Продуктите на Balea - част 1



А вие имате ли любимци от продуктите на Balea?

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари