Ревю: Спирала Lash Sensational Luscious от Maybelline New York


Здравейте!

Спиралите на Maybeline New York са сред най-любимите ми. Те винаги ме изненадват с много добро качество, отлично разделяне на миглите и издръжливост. Затова не спирам да си купувам нови, докато не изпробвам всичките им видове. В настоящото ревю ще ви кажа повече за спирала Lash Sensational Luscious.

Спирала Lash Sensational - Maybelline New York

Разгледай ревюто на спирала The Colossal Big Shot Volum' Express Mascara



Опаковка на спирала Lash Sensational Luscious

Продуктът се предлага в стандартна опаковка, която е в черен цвят и красив надпис в цвят розово злато. Опаковката е пластмасова, но е достта стабилна и е наистина здрава. Четката е от синтетичен материал, с конусовидна форма е и има много къси косъмчета на всяка страна.

Спирала Lash Sensational - Maybelline New York - четка

Разгледай ревюто на спирала Total Temptation



Представяне на спиралата

Благодарение на формата на четката, спиралата се нанася много лесно и наистина обгръща всяко косъмче в плътен черен цвят. Засъхва много бързо и не съм забелязала да се сплъстява или рони. Прави миглите ми доста по-дълги, не чак толкова обемни, но все пак резултатът много ми харесва.

Спирала Lash Sensational - Maybelline New York - нанесена

Издръжлива е с течение на деня, не се рони, не се размазва, не се разтича. Сваля се също толкова лесно, аз ползвам мицеларна вода, не изисква търкане.

Коя е вашата любима спирала?

Разфасовка: 9.5 ml
Цена: около 15.50 лв. (цената много варира, в зависимост от магазина).

9/10
Консистенция
10/10
Наситеност
8/10
Издръжливост
9/10
Обща оценка

хохо,
Teo

Сподели:

0 Коментари